25 Eylül 2010

Piyano Pasta





















Bahçede Son Çaylar,,
 
Havalar serinlemeye başladı, ablamların bahçesindeki son cumartesi çayları artık, pazardan dönüşlerde hepimiz orada toplanıp kendimizce çay partisi veriyoruz, bu cumartesi toplantıları bundan sonra içeriye taşınacak yani bitmiyor mekan değişiyor...
Bu pastamsı keki akşam yaptım, lezzet dergisinden, kreması harika, sonuç olarak herkes ikinci dilimi istedi....

Piyano Pasta

Malzemeler;

-2 yumurta
-1/2 bardak şeker
-1/2 bardak süt
-1/2 bardak sıvıyağ
-1 bardak un
-1 pk. kabartma tozu
-1 pk. vanilya
-2 y.k. kakao
-Üzeri için 1,5 bardak süt
 

Muhallebi için;
 

-1,5 çay bardağı un
-1,5 çay bardağı şeker
-3 su bardağı süt
-1 pk. krema (200ml)
 

Üzerine;
-Kakao





















Yapılışı;
-Yumurta ve şekeri iyice çırpalım
-yağ ve sütü ekleyip iyice karıştıralım
-Diğer kuru malzemeleri de ekleyip çırptıktan sonra büyük dikdörtgen bir kaba boşaltalım
-180 derecede ısıtılmış fırında yarım saat pişirelim
-Fırından çıktıktan beş dak. sonra 1,5 bardak sütü üzerine dökelim
-Muhallebi için süt, un ve şekeri çırpıp pişirelim
-Kaynadıktan sonra ocaktan alıp soğumasını bekleyelim
-Soğuduktan sonra kremayı ekleyip mikserle iyice 10 dak. kadar çırpalım
-Kekin üzerine boşaltalım
-1 saat dolapta dinlendikten sonra bol kakao serpip süsleyelim.

3 yorum:

  1. İki dilimle kaldılarsa iyi ben bütün kalıbı isterdim :) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. nasıl canım çekti anlatamam.. yapılır mı bu hamilelere :)

    YanıtlaSil
  3. Beğendiğine sevindim yeldacım, gerçekten çok güzel olmuştu.

    Şule ltf. hemen dene üzüldüm şimdi yaa:)

    YanıtlaSil

Ispanak Borani